Cilj treninga: Na sažet i pragmatičan način predstaviti koncept i značenje strateškog pristupa u pripremi plana razvoja malih i srednjih preduzeća i smanjenju rizika
Znanja i veštine koje se stiču: Organizacione veštine, sposobnost analize i sinteze
Indikativne potrebe / zadaci:Univerzitetska diploma
Ciljna grupa: Administratori ili rukovodioci privatnih preduzeća ili javnih institucija; osobe koje nameravaju da promene profesiju ili su zainteresovane za sticanje novih znanja
Ishod treninga: Razumevanje postupaka, metoda i tehnika analize; identifikacija i selekcija internih i eksternih izvora informacija; elaborat
Sadržaj treninga:
I deo – Strateški pristup razvoju preduzeća
1.1. Ciljevi, definicije, tipologija 1.2. Upravljanje tržištem, strategija i definisanje 1.3. Studija slučaja – Strateški pristup sa stvarnim fazama, smerovima i alternativama
II deo – Okvirni nacrt strateškog plana
2.1. Opis i crtanje modela 2.2. Strateško upravljanje i odluke 2.3. Strategija kreiranja i dominacije tržištem 2.4. Metodološki vodič za osnivanje preduzeća 2.5. Studija slučaja i primena na stvarnom preduzeću unutar područja interesa polaznika
Trajanje: 12 sati (2 dana po 6 sati)
Jezik: Rumunski
Ključne reči: Strateško upravljanje, metodologija, razvoj preduzeća
Kontakt:
Ova adresa el. pošte zaštićena je od spam napada, treba omogućiti JavaSkript da biste je videli
|