Kontaktirajte nas na info@helponestopshop.com


One Stop Shop, Powered by Joomla!
Razumevanje želje potrošača – osiguranje kvaliteta proizvoda PDF Štampa

Cilj treninga: Prikaz odnosa između potrošača i njihovih potreba u smislu kvaliteta proizvoda

Znanja i veštine koje se stiču: Razumevanje novih koncepata

Indikativne potrebe/ zadaci: Srednja ili visoka stručna sprema

Ciljna skupina:

Ishod treninga: Razumevanje tipova potreba i ponašanja potrošača; slušanje potrošačevih stavova o proizvodu; identifikovanje potreba koje proizvod treba da zadovolji; predstavljanje proizvoda putem njegove funkcije; identifikovanje nezadovoljstva proizvodom

Sadržaj treninga:

Kvalitativno-pragmatički i sistemski pristup
Identifikovanje potreba potrošača
   - Tipovi potreba
   - Faktori koji utiču na ponašanje potrošača
   - Vrednost proizvoda za potrošača
   - Odluka o kupovini proizvoda
Analiza potreba za konceptom proizvoda
   - Razumevanje potrebe
   - Izražavanje potrebe
   - Validacija potrebe
Funkcionalna analiza
   - Identifikacija funkcije
   - Karakterizacija funkcije
   - Rangiranje funkcije

Trajanje: 1 dan - 8 sati

Jezik: Rumunski

Ključne reči: Vrednost proizvoda, potrebe, potrošači

Kontakt: Ova adresa el. pošte zaštićena je od spam napada, treba omogućiti JavaSkript da biste je videli

 
   
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner