One Stop Shop, Powered by
Razumevanje želje potrošača – osiguranje kvaliteta proizvoda |
|
|
Cilj treninga: Prikaz odnosa između potrošača i njihovih potreba u smislu kvaliteta proizvoda
Znanja i veštine koje se stiču: Razumevanje novih koncepata
Indikativne potrebe/ zadaci: Srednja ili visoka stručna sprema
Ciljna skupina:
Ishod treninga: Razumevanje tipova potreba i ponašanja potrošača; slušanje potrošačevih stavova o proizvodu; identifikovanje potreba koje proizvod treba da zadovolji; predstavljanje proizvoda putem njegove funkcije; identifikovanje nezadovoljstva proizvodom
Sadržaj treninga:
Kvalitativno-pragmatički i sistemski pristup Identifikovanje potreba potrošača - Tipovi potreba - Faktori koji utiču na ponašanje potrošača - Vrednost proizvoda za potrošača - Odluka o kupovini proizvoda Analiza potreba za konceptom proizvoda - Razumevanje potrebe - Izražavanje potrebe - Validacija potrebe Funkcionalna analiza - Identifikacija funkcije - Karakterizacija funkcije - Rangiranje funkcije
Trajanje: 1 dan - 8 sati
Jezik: Rumunski
Ključne reči: Vrednost proizvoda, potrebe, potrošači
Kontakt:
Ova adresa el. pošte zaštićena je od spam napada, treba omogućiti JavaSkript da biste je videli
|