Formulisanje strategije za inovativno poslovanje |
|
|
Ciljevi: Razumevanje šta je strategija, kreiranje poslovnog modela, razumevanje implementacije strategije i analiziranje vrednosti preduzeća.
Ključne kompetencije: Razumevanje, kreiranje i sprovođenje strategije za inovativni posao.
Indikativne potrebe/zadaci: Korišćenje modela za poboljšanje formulisanja i sprovođenja strategije.
Ciljna grupa: Menadžeri u (inovativnim) preduzećima, inovativni timovi
Rezultati: Po završetku obuke svaka osoba će moći da: sazna šta su elementi strategije, nauči kako da kreira strategiju; definiše načine kretanja po tržištu; kreira poslovni model; shvati značaj veze između formulisanja i primene strategije; sagleda kako da radi uspešno; shvati koliko novca mora da ima stalno angažovan u tekućem poslovanju; donese operativne odluke u vezi sa upravljanjem tokovima gotovine; definiše tačke povraćaja i vidi finansijski položaj .
Indikativni sadržaj:
Razumevanje sadržaja strategije Koraci definisanja strategije za Vašu inovaciju Pisanje vizije i misije Vašeg inovativnog poslovanja Organizovanje ljudi i posla Implementacija strategije za Vašu inovaciju Bilans uspeha i rentabilnost Bilans stanja i finansijski koeficijenti Novčani tokovi i neto trenutna vrednost Izvori finansiranja malog inovativnog biznisa
Trajanje: 2 dana (od 10 do 17 časova)
Jezik: Srpski, engleski
Ključne reči: Forumulisanje i sprovođenje strategije, poslovni model za inovativno poslovanje, tok gotovine, vrednost preduzeća
Kontakt podaci: UNESCO Katedra za preduzetničke studije, Univerzitet u Novom Sadu e-mail:
Ova adresa el. pošte zaštićena je od spam napada, treba omogućiti JavaSkript da biste je videli
web: www.unescochair.uns.ac.rs, www.tempus-help.uns.ac.rs
|